په نړیوال تجارت کې لیسانس
عمومي معلومات:
د نړیوال تجارت په پروګرام کې د مدیریت ؛ سټراټېژیک مدیریت؛ په پېچلې نړیوالې فضا کې چې تجارت پکې فعالیت کوي لوی او کوچنی اقتصاد او د سوداګرۍ او اقتصاد پر نړۍ ددغه چاپېریال اغېز شامل دي .
موخې:
دغه پروګرام په داسې ډول طراحي شوی دی چې محصلان باید د نړیوال تجارت د مدیریت د لومړنیو اصولو د درک وړتیا تر لاسه کړي څو وکړای شي ؛د کسب او کار په چاپېریال کې د کلتور؛فزیکي چاپېریال؛ ټکنالوژۍ؛ دولت او د ټولو بهرنیو چاپېریالونو اغېز تر شننې او څېړنې لاندې ونیسي .
فرصتونه :
دغه پروګرام زدکړیالان پر دې برلاسي کوي څو هغوی په نړیوالو شرکتونو کې د کاري فرصتونو پر موندلو بریالي شي.
د زده کولو پایلې
-
د نړیوال تجارت له اصلي مولفو سره بلدتیا
-
-
له آماري؛ تحلیلي او کمي وسایلو په ګټې اخېستو سره د مالي پرېکړې کولو د بهیر شننه او ترکیب
-
د کسب او کار په چاپېریال په تېره بیا په ګڼ کلتوري چاپېریال کې د اغېزناکو مهارتو پلي کول
-
-
د نړیوال تجارت په چاپېریال کې د ګڼو کلتورونو اغېز او دغه راز د کسب او کار په چاپېریال کې د هغو ترمنځ متقابلې اړېکې
-
د تجارت د اخلاقو د اصولو تطبیق او د نړیوالو شرکتونو مسوولیتونه
-
-
د بازار موندنې د یوه نړیوال پلان برابرول چې د بازارموندنې موخې؛ ګډه بازار موندنه ؛د بازار موندنې سټراټېژي ؛ بودجه او د ارزونې معیارونه پکې شاملېږي .